Tuesday, March 10, 2009

Minavormis jutt.


Minavorm.
Varsti saan jahti pidama minna. ,,Mis jäljed need lõhnavad nagu gepardi omad!" Mis heli see oli! ,,Kes sina oled?" ,,M... mina olen kilpkonn." ,,Mida sina siin teed?" ,,Ma ei tea, kuidas ma isegi siia juhtusin." ,,Mine ära, ma pean karja kontrollima." ,,Oota, kuula, mind viidi lennukisse ja järgmisel hetkel olin ma siin.",,Mine ära sa segad mind." ,,K..kui sa otsid gepardit, siis jooksis ta sinna puu poole." ,,Tule kaasa, mul võib sind ikka vaja minna." ,,Kui kaugele ma pean veel minema?" Mitte kaugele." ,,Ta jooksis sinna Bambuste vahele." ,,M...mina sinna küll ei lähe!" ,,Jää siis siia teistele geparditele söögiks." ,,Noh kui just niimoodi võtta, siis ma tulen sinuga." ,,Siin on liiga vaikne." ,,Sa arvad?",,Mis koht see on?",,See on gepartite territoorium.",,Vau sellist kohta tahaks endale." ,,Ei tahaks, see siin on kõikide tapja -loomade kokkusaamise koht." ,,Seal nad on lõvi.",,Mida nad seal puuris teevad?" ,,Ei tea, aga ma arvan, et nad tahetakse maha müüa." ,,Kust sa seda võtad?" ,,Sellest ,et nad vaidlevad nende summade üle." ,,Oota siin ma lähen toon nad ära." ,,Kes sa oled!?" ,,Grr sa röövisid nad minu maalt, anna nad tagasi ." ,,Hüppa peale lähme nüüd." Lõpuks saan ma natuke puhata ja pärast natuke lõpuks jahti pidada.

No comments: